22 nov 2023

Resultater Bedriftsskyting runde 5

Siste innledende runde av årets Bedriftsskyting er historie, neste uke er det finale.

I kveldens runde var det laget med best progresjon fra runde 1 som fikk med seg flest rundepoeng.
Det var Team dekkrøyk som gikk til topps, tett fulgt av begge damelagene. Gratulerer til alle tre

Siden dette var siste mulighet til å forbedre de individuelle resultatene, har vi fått en endelig resultatliste.
På den individuelle lista for liggskyttere var det Håkon Kjellstad som var best med 149 poeng, bak han fulgte 6 skyttere med 148 poeng. For å skille disse må vi telle antall innertiere og da deler Lasse Grønbeck og Knut Eide andreplassen. Resten av listen finner du i linken under.
For kneskytterne var det Ole-Anders som var best med Tony og Gyda på plassene bak.

Trykk her for alle resultater

Vi gjør oppmerksom på at neste uke er det andre skytetider for alle lag som gjelder.